- 11 december 2017
- Door Heidelberg_brand
- | Bron: Grafisch Nieuws
Say hello to Heidi
In een opvallende campagne - met een hoofdrol voor Kamagurka - maakte grafisch bedrijf Drukta deze zomer de komst van een Heidelberg Speedmaster XL 75 bekend. Het gaat om een achtkleuren machine, recto verso.Zaakvoerders Renaat Desiere en Koen De Brauwer: "Met deze state-of-the-art pers zijn we klaar voor de toekomst. Ze heeft veel troeven. Hiermee spelen we in op de marktvraag van steeds kortere deadlines en topkwaliteit zonder compromissen.">> Klik om verder te lezen
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.